Nabídka zaměstnání HPP_Asistent / Asistentka společnosti

Náplň práce:

• organizační a administrativní podpora vedení společnosti a obchodnímu oddělení
• vystavování faktur společnosti, zaúčtování přijatých faktur a pokladních dokladů
• příprava materiálů, prezentací a korespondence,
• příprava, správa a úprava dokumentů, zpracovávání změn do dokumentů a jejich formátování,
• kontrola dokumentů – gramatické chyby, docházka, vozový park
• komunikace s klienty, dodavateli a úřady
• příprava podkladů pro jednání a koordinace jednání,
• práce s interními systémy, výhodou znalost ekonomického systému POHODA
• příprava podkladů pro účetní
• organizace chodu kanceláře

Očekávané znalosti a dovednosti:

• minimálně ukončené středoškolské vzdělání, nejlépe VŠ ekonomického zaměření
• výbornou znalost českého jazyka, AJ a NJ velkou výhodou,
• výbornou znalost práce na PC, zejména aktivní používání Word, Excel, Powerpoint a Outlook,
• ochotu učit se novým věcem a dále se vzdělávat,
• pozitivní a aktivní přístup k práci,
• schopnost pracovat samostatně, zároveň však i v týmu,
• velmi dobré organizační a komunikační schopnosti,
• flexibilitu, spolehlivost, zodpovědnost, loajalitu,
 reprezentativní a příjemné vystupování
 spolehlivost, pečlivost, logické uvažování
• předchozí praxe na podobné pozici vítána.
• ŘP sk.B, aktivní řidič

Nabízíme:

• nástup: ihned
• zajímavé mzdové ohodnocení s přihlédnutím na praxi a dosažené vzdělání
• roční bonus dle individuální výkonnosti a výsledků firmy
• příjemné pracovní prostředí v menším kolektivu
• k dispozici služební telefon a NTB
• 3 dny sick day

Místo pracoviště: Ostrava, Dolní oblast Vítkovice

V případě zájmu o tuto pracovní pozici, nám zašlete svůj strukturovaný
životopis na email: info@minimalistic.cz.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..